Przejdź do głównej zawartości

Osiemnasty miesiąc Antosia ... czy jednak 2 latka ?!

Minął osiemnasty miesiąc Antosia tak więc coraz bliżej nam do dwóch latek. 


Mężczyzna nosi rozmiar 86-92 
Rozmiar bucika to 22 
Waga 15kg (ma bardzo nabite mięśnie - po mamie)
Je wszystko na co ma ochotę i co napotka na swej drodze . 
Ma 16 ząbków (każde z nich przeżywaliśmy bardzo spokojnie , na szczęście)

 Jego słowa na dzień dzisiejszy 22-06-2017:
  • mama
  • tata
  • baba
  • dziadzia
  • Ma (MAJA - jego siostra)
  • ciocia
  • dzidzi
  • daj
  • nie 
  • tak
  • daj to
  • dobrze
  • choł choł (piesek)
  • miauu
  • koko
  • Pa (Pan lub Pani, zależy kto idzie w danym momencie)
  • gaga

Cala prawda o nim 


Antoś jak na swój wiek jest bardzo mądrym i rozumnych chłopczykiem. Nie ma problemu żebyśmy się z nim nie dogadali. Gdy tylko pytamy się o jakąś rzecz od razu powie (po swojemu) lub pokarze (co mu się częściej zdarza) . Bez problemu pokaże gdy go coś za boli , gdy ma coś w pampersie (lecz na nocnik jeszcze nie robi). Jest chłopczykiem , który ciągle musi być w biegu , ciągle w ruchu. Gdy idziemy miastem często zostaje pytana czy chłopczyk ma już 2 latka ? - Ze zdziwieniem odpowiadam - NIE! No skąd :) Gdyby tylko ktoś popatrzał na niego z boku faktycznie mogły powiedzieć , że ma przed sobą fajnego dwulatka :)



Klubik - myślę ze dobry pomysł ?! 

Tak więc postanowiliśmy , że nasz mały chłopczyk pójdzie do klubiku położonego niespełna 10 km Klubiku , gdzie pracuje tam moja znajoma . Inaczej podejrzewam , że nie zgodzilibyśmy się go nigdzie posłać. Myślę, że to dobry czas dla nas i dla niego. 



Siostra czy wróg 

Relacja Antka z jego siostrą - bywa różnie . Staramy mu się jak najwięcej tłumaczyć. Bywa tak , że za mocno przytuli , za mocno pocałuje lecz my go nigdy nie karzemy . Każemy mu przestać i pokazywać jak w bezpieczny sposób ma to robić. 





W dniu urodzin







Synku od kiedy spojrzałam na Ciebie pierwszy raz wiedziałam , że dasz mi dużo szczęścia , uśmiechu . Że gdy będę miała Ciebie to będę miała wszystko! Każdego wieczoru modlę się o Twoje zdrowie . Abyś nadal był takim mądrym i wesołym chłopczykiem! Bardzo z tatą Cię Kochamy ! 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bunt dwulatka - czy coś takiego

Wrzaski - krzyki - tupanie nogami - płacze - piski  Nasz maluch przestaje być bezradnym niemowlęciem i staje się coraz bardziej samodzielnym dzieckiem, patrzymy na niego z dumą i radością. Potrafi już tyle rzeczy zrobić sam.  Coraz częściej chce decydować o wszystkim sam, a gdy nie może dopiąć swego - awanturuje się i złości.Wiemy wprawdzie, że ten okres buntu to naturalny, przejściowy etap w rozwoju małego dziecka, które bada granice swojej władzy, ale nie zmienia to faktu, że często czujemy się bezradni i nie bardzo wiemy, jak z malcem postępować.   Czyli jak mamy zapobiec takim awanturom ?  W ciągu dnia zachęcamy go do robienia normalnych rzeczy domowych. Prosimy go aby zamykał drzwi za sobą, aby pomagał nam w normalnych pracach. Jedni będą myśleć , że co takie półtora roczne dziecko rozumie - otóż to nasz syn rozumie bardzo wiele. Nie spotkałam się jeszcze z tym żeby nie wiedział co ma zrobić w danym momencie. Oczywiście nie popadajmy w paranoje .. ja nie p

5 miesięcy ...

Hej! Jestem tak jak obiecałam. Duuużo się u nas działo .. Nie pisałam od marca .. az do teraz .. sierpień ..Były chrzciny ,wesele , wakacje ... Zacznę po kolei .. 23 kwietnia , 4 miesiące Antosia , jego ważny dzień w życiu mianowicie chrzciny . Połączyliśmy chrzciny razem z moją imprezą 18-stkową. Po kościele udaliśmy się do fotografa , super przeżycie. Dużo śmiechu ale udało się zrobić to na czym nam najbardziej zależało. Wróciliśmy na sale do wszystkich gości . Było super! Zabawa trwała do 2 w nocy lecz mały kawaler pojechał do domku o 21. Bardzo tęskniłam. Chrześni Antosia  Mój dumny mały bohater!  Po chrzcinach czekaliśmy na kolejną imprezę mianowicie Ślub i Wesele kuzynki Sebastiana. Odbyło się ono 02 lipca br. Na ślub oraz przyjęcie weselne pojechaliśmy sami bez Antosia. Stwierdziliśmy , że to nie będzie dobry pomysł. I bardzoo dobrze zrobiliśmy , ponieważ widzieliśmy jak inne małe dzieci się męczą a przy tym i rodzice. Nasz kawaler pojechał z

Tak szybko czas leci ...

Nie mogę w to uwierzyć !  Nastoletnia dziewczyna, co ona może wiedzieć o wychowaniu dzieci , co może wiedzieć o przewijaniu , karmieniu ... Nie poradzi sobie , jak ona może go utrzymać .. Jak ona sobie to wyobraża .. Tak to prawda , gdy tylko dowiedziałam się o ciąży nie wiedziałam jak to wszystko się potoczy ,nie wiedziałam nic o wychowaniu dzieci , własnych dzieci .. Jedni krytykowali a drudzy mówili, że to przyjdzie samo , że to jest matczyna intuicja i wiecie co ? Mieli racje .. To wszystko jest takie proste .. Nie mogłam sobie wyobrazić nigdy tego jak ja będę wstawała do niego o 2-3 w nocy skoro uwielbiałam spać i leżeć całymi dniami .. Nie wyobrażałam sobie przebierać jego pieluch skoro byłam taka że się brzydziłam ... A teraz dla mnie to nie problem wstać 2 razy w nocy , nakarmić ,przytulić się do niego i zasnąć i czuć jego zapach , nie jest dla mnie problemem przebieranie pieluch i czuć ten okropny zapach .. Mogę już teraz zapewnić wszystkich , że Antoś będzie miał rodze